Jatetxe eta tabernako oinarrizko eragiketak Lanbideren kurtsoko ikasleek coffee-break bat eman dute Lakuan

2019-ko azaroak 7

Gaur, Jatetxe eta tabernako oinarrizko eragiketak Lanbideren kurtsoko ikasleak Lakuan izan dira Emakunderentzat coffee-break bat zerbitzatzen. Kafea eta gozogintzako ikasleek egindako pasta goxoak izan dira aitzaki! Ikasleek egun desberdin batez gozatu dute eta horrelako ekintzen balorazio positiboa helarazi digute.

Gure ardoa era artisauan elaboratzeko mahats bilketan parte hartzen

2019-ko urriak 9

Joan zen astean Oionen izan ginan mahats bilketan, artesau eran elaboratuko dugun gure ardoaren lehen fasean

Tearen munduaren inguruan formakuntza jardunaldia Juanjo Barquillaren eskutik

2019-ko irailak 26

Atzo jatetexe arloko zerbitzuetako  2º mailako ikasleek tearen mundua eta ver zerbitzatzearen inguruan formakuntza jaso zuten gure ikastxean bertan herrialde honetako lehen sommelier-a den Juanjo Barquillaren eskutik, berea den Agua Embrujada enpresaren bitartez.

Ekonomia zirkularraren jarduera; produktu kata-hamaiketako

2019-ko maiatzak 15

Joan zen Ostegunean, Maiatzaren 9-an, Ekonomia zirkularraren proiektuaren barruan aurtengo jarduera egin genuen. Ikasleei bideratutako jarduera bat izan zen. Hamaiketako kata bat prestatu genuen non Arkauteko eta Murgiako  nekazal eskoletako produktuak balotatu genituen.

Gozo-Klika Igandean Gasteizen Korrika herri bazkarian eskainiko den azkenburukoa

2019-ko apirilak 11

Jada gure ikasleak buru belarri dabiltza lanean gozogintzan, Gozo-Klika Korrikaren omenez Gamarra Ostalaritza Eskolan sortu berria dugun azkeneburukoak elaboratzen. Guztira 600 unitate elaboratuko dira aste hau amaitzerako, eta horietatik gehienak igandean Gsteizen Korrikaren egitarauen barruan eskainiko den Herriz Bazkarian dastatuko dira.