VII Semana del café gasteiz on, master class con Mario Vidal en Gamarra

17 de noviembre de 2019

Con motivo de VII semana del café organizado por gasteiz on,  el  viernes 15 de noviembre tuvo lugar en la Escuela de Hostelería Gamarra  una charla y practica de utilización de distintas leches y bebidas vegetales de Kaiku.
Para ello impartió una master class Mario Vidal ( campeón de baristas de Euskadi 2015/2017) a profesionales del sector.

Jatetxe eta tabernako oinarrizko eragiketak Lanbideren kurtsoko ikasleek coffee-break bat eman dute Lakuan

2019-ko azaroak 7

Gaur, Jatetxe eta tabernako oinarrizko eragiketak Lanbideren kurtsoko ikasleak Lakuan izan dira Emakunderentzat coffee-break bat zerbitzatzen. Kafea eta gozogintzako ikasleek egindako pasta goxoak izan dira aitzaki! Ikasleek egun desberdin batez gozatu dute eta horrelako ekintzen balorazio positiboa helarazi digute.

Gure ardoa era artisauan elaboratzeko mahats bilketan parte hartzen

2019-ko urriak 9

Joan zen astean Oionen izan ginan mahats bilketan, artesau eran elaboratuko dugun gure ardoaren lehen fasean

Tearen munduaren inguruan formakuntza jardunaldia Juanjo Barquillaren eskutik

2019-ko irailak 26

Atzo jatetexe arloko zerbitzuetako  2º mailako ikasleek tearen mundua eta ver zerbitzatzearen inguruan formakuntza jaso zuten gure ikastxean bertan herrialde honetako lehen sommelier-a den Juanjo Barquillaren eskutik, berea den Agua Embrujada enpresaren bitartez.

Ekonomia zirkularraren jarduera; produktu kata-hamaiketako

2019-ko maiatzak 15

Joan zen Ostegunean, Maiatzaren 9-an, Ekonomia zirkularraren proiektuaren barruan aurtengo jarduera egin genuen. Ikasleei bideratutako jarduera bat izan zen. Hamaiketako kata bat prestatu genuen non Arkauteko eta Murgiako  nekazal eskoletako produktuak balotatu genituen.