Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Bertan bera gelditzen dira klaseak azaroak 30-arte hezkuntza sailak ala erabakita

Argoitz San Martín eta Joseba Carmona sarituak Quescrem-ek antolatutako sukaldaritza lehiaketa finalean

2020 otsailak 26

Joan zen astean, Leioako Ostalaritza eskolan ospatu zen Quescrem gazta enpresak urtero antolatzen duen sukaldaritzako finala.

Egin dezagun topa emakume ekintzaile guztien alde!

2020 otsailak 20

Azken urteetan, emakumeek posizio aktibo eta garrantzitsuagoa hartu dute negozioen munduan. Apurka-apurka, emakumeak erabakiak hartzen hasi dira eta erabaki horiek praktikara eramaten.. beraien ekimenari esker  eta iraunkortasunari esker,  ideia edo proiektua aurrera ateratzea lortzen dute.

Erasmus + 2020 Erdi Mailako Ikasle partehartzaileen topaketa Bizkaia Aretoan

2020-ko otsailak 19

Hilak 17, astelehenean, Bilboko Bizkaia aretoan Ikaslanek antolatutako ekitaldia ospatu zen atzerrian praktikak egingo dituzten Gipuzkoa, Bizkaia eta Arabako Erasmus+ 2020 an parte hartuko duten 400 ikasleak biltzeko.

Javier Aretxederreta y Amaia Txapartegi Irlandan Core Project-ekin

2020-ko otsailak 18

Joan zen astean gure eskolako bi irakaslek Core cooking for the future Erasmus proiektuan parte hartu dute.

Finalizado el certamen de Baristas y cata de café en Foz gran participación de nuestras representantes

17 de febrero de 2020

El miércoles finalizó la edicón  XIII Campeonato Internacional de Baristas de Escuelas de Hostelería y del VIII Campeonato Internacional de Cata de Cafés de Escuelas de Hostelería en Foz. Nuestras representantes tuvieron una gran actuación.

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts