Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Konpetentziak egiaztatzeko 2019 deialdia

Zeregin Ikaskuntza Gelako Ikasleek gabonetako apaingarriekin buru-belarri

2019-ko abenduak 13

Aurten Zeregin Ikaskuntza Gelako ikasleak izan dute ardura jatetxeko hall-a Gabonetako apaingarriekin jazteko. Horretarako Esther Estibalezen ezinbesteko laguntza izan dute, bere jakindiria eta pazientzia amaigabeaz izugarrizko emaitza ederra lortu dute. Gainera guztia birziklatutako materialeaz egin dute.

Zorionak eta eguberri on!!

Gaur Euskararen Eguna. Ikasleak Taloak egiten Lau Teilatu abesten duten bitartean

2019-ko abenduak 3

Gamarra Ostalaritza Eskolan Taloak egiten euskararen egunean.
Lau teilatu abesten. Minbizidun umeekin bat eginez!!

Erronka berria Jatetxeko Zerbiztuetako 1ยบ mailako ikasleek

2019-ko abenduak 2

Lehenengo mailako gure zerbitzuko ikasleek ostiralean erronka berria hasi zuten Lakuan egin zuten coffee-break baten bitartez ezer jakin gabe! Zerbitzuarekin beste leku batera!

III IKAESENPRESA kongresua

2019-ko azaroak 28

Atzo goizean, III. Ikasenpresa kongresuan Gamarrako Lurruchef ikasenpresak  komunikazio saria irabazi zuen

Hector eta Pedro Quescrem, Show Cooking-a eta lehiaketa aurkezpena

2019-ko azaroak 27

Azaroaren 26-an eskolara Quescremekoak etorri ziren Kantauri zonaldeko herrialdeetako ostalaritza eskolen artean urtero antolatzen duten lehiaketa aurkeztera eta bere produktuekin elaborazioak egitera. Oso interesgarria izan zen eta elaborazio goxo eta errazak egin zituzten. Norbait animatuko da lehiaketan parte hartzera?

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts