Gamarra Ostalaritza Eskolak Surfing Euskadiren promozioan parte hartzen du Madriden

• 2013-ko azaroaren 27-an |
  • Jokin

Gamarra Ostalaritza Eskolako irakasle eta ikasleak, azaroak 28-an Madriden,  Euskadin Surfa kanpainaren aurkezpen eta promozio ekitaldian emango den Afari / Cocktel-a prestatu eta zerbitzatzearen arduradunak izango dira.

Campaña de promoción de Surfing Euskadi 2013

SURF EUSKADI 2013 EN MADRID

ESCUELA DE INGENIEROS AERONATUCICOS en la calle Hortalezas 61

Gamarra Ostalaritza Eskolak Euskadioko turismo arloko promozioetan parte hartzen jarraitzen du aurten ere, deitzen diguten leku oro gure gastronomía erakutsiaz,era desinteresatuan eta gure irakasleek lagunduta elkarlanean aritzen diren  gure ikasleei  leku eta plaza berriak ezagutzeko aukera emanez.

Okasio honetarako, promocio kanpaina  Euskadin Surfari buruzkoa da, Surfing-Euskadi  marka promozionatuz, Itxaslehor enpresak,  basque tour-ekin batera antolatu dituzten ekitaldien barruan.

Ekitaldia azaroak 28 arratsaldeko 9-etan  ospatuko da Hortalezas 61-ean kokatuta dagoen Madrideko ingeniari aeronautikoen eskolan. Bertaratzen direnek gure ikastetxeko ordezkariek prestatu eta zerbitzatuko duten afari / Cocktela dastatu ahal izango dute.

Relación de pintxos ofertados PINTXOS ESCUELA DE HOSTELERIA GAMARRA

Afaria, Euskadiko lehengai eta Eusko Label zigilua daramaten jakiez ostatuta izango da, eta gainera guzti hori gure upategietako ardo, txakoli eta sagardoz lagunduta.

Honako hau da bertaratzen direnek dastatu ahal izango dute menua:

-   Antxoa gildak
   -   Hegaluze takoa ozpin-olioarekin

-   Concasse tomatea ogi xigortuan katauri itsasoko antxoa eta Ibarrako piperrekin
   -   Gernikako piperrak txangurroarekin beteta
   -   Kokotxak pil-pilean piperada gainean eta goliaran
   -   Katauri itsasoko legatz frijitu mokadutsoak Eusko Label markako oliva-olio birjinarekin eginiko ali-oli arinarekin.

-   Eusko Label arraultza arrautzopil likidoan eta onddo krema
   -   Idi buztanez betetako piper betea ardo beltz saltsarekin
   -   Eusko Label txahal solomoa txitxi-burruntzian

-   Gazta eta iragasagar ore hostopila intxaur azukregorrituekin
   -   Tolosako teilak eta zigarretak eta Arabako trufak

Todo ello regado con:
   -   2010-ko Dominio de Berzal beltz ondua
   -   Mendraka txakolina
   -   Xarmant txakolina

-   Txomin Etxaniz txakolina
   -   Eusko Label sagardoa
   -   Insalus ura

Eta jaia amaitzeko
   -   k25 Gin tonic-a

Madrideko ekitaldia antolatzera;  Sabin Unamuno, Juan Serrano eta  Igone Zabala irakasleekin batera, Erdi mailako  Jatetexeko Zerbitzuak zikloko 1º eta 2º mailatako ikasleak, Goi mailako  Sukaldeko Zuzendaritza  zikloko 1º eta 2º mailatako ikasleak eta Erdi mailako  Sukaldaritza eta Gastronomía zikloko 2º mailatako ikasleak joango dira.