Erasmus 2014 - 2015 Alumnos Escuela de HostelerĂ­a Gamarra

• 22 de Junio 2015 |
  • Mari Carmen Lasa

2014-2015 ikasturtean hamabi ikasleek hiru hilabeteko praktika-egonaldia egiteko aukera izan dute aipatzen diren herrialde eta enpresetan.
Hori guztia eskuratu duten Erasmus+ bekari esker izan da eta horrela bidaia, ostatua, hizkuntza ikastaroa eta mantenua (partzialki) ordaindua izan dute.
Jarraian hiru hilabeteetan zehar eurek kontaturiko hainbat kontu agertzen dira.

ERASMUS PLU 2014 2015 GAMARRA OSTALARITZA

GAMARRA OSTALARITZA 2014 2015 ERASMUS TAULA

2014-2015 ikasturtean aurreko taulan agertzen diren hamabi ikasleek hiru hilabeteko praktika-egonaldia egiteko aukera izan dute aipatzen diren herrialde eta enpresetan.
Jarraian hiru hilabeteetan zehar eurek kontaturiko hainbat kontu agertzen dira.

El establecimiento es un catering que ofrece eventos para bodas, comuniones… y también tiene tienda de pan, pasta, queso, embutido, comida preparada… Me pilla a menos de media hora andando.
3 marzo
Elaboramos cuatro primeros, cuatro segundos y varias guarniciones todos los días para la venta en el local. Además cuando hay algún evento también me ponen a ayudar (ahora poca cosa, pero en temporada alta hay mucho trabajo que hacer).
11 marzo

Gustura gaude, sukaldeko langileak ez dira oso irekiak baina sukalde burua aldiz bai.
Martxoak 4

Praktiketan beste bi mutil daude gurekin, frantsesak. Hasieran urduri geunden gu baino askoz hobeak izango zirelakoan baina oso txarrak dira. Sukaldeko jendea ohartu da eta lan garrantzitsuenak gure esku uzten dituzte.
Martxoak 8

Zortzi gaude etxean. Ez da oso handia eta erdigunetik 20 minutura tranbian.
Martxoak 11

Aste honetan arratsaldez ari naiz lan egiten. 3etan sartzen naiz eta jatetxea ixten denean ateratzen naiz, 23:00-23:30ak aldera.
Aurreprestaketak egiten ditut batez ere: tomate zopa, barazki erreak entsaladarako, ahuntz gaztaz eginiko souffle moduko bat… Eta gero pasean Donostiako mutil bategaz nago.
Martxoak 26

De momento todo bien; las prácticas poco a poco porque cuesta bastante entender el acento pero cada día me van dejando hacer más cosas. En el piso bastante bien aunque ahora vienen 5 personas más.
16 marzo

Me dan dos días libres que van rotando. Me han dicho que si necesito un día concreto que lo pida.
Llevo tres días trabajando. Hay cosas buenas y malas. Las malas son que no hago muchas cosas interesantes, más o menos me explican todo el proceso, aunque no les entiendo muchos ingredientes. Al final suelo hacer cosas bastante mecánicas: pelar, limpiar, cortar, asar a la plancha, emplatar el bufet del desayuno y algún plato tipo snack que ponen en la cafetería, pero es que ellos tampoco hacen mucho más.
Mi piso es antiguo y destartalado, pero el lugar es perfecto, a 10 minutos del hotel y a 30 m del mar. Los compañeros son una francesa, un italiano y un austriaco, todos muy majetes.
4 marzo
Tras el cambio de empresa
Estoy encantado en todos los sentidos. El trato es muy bueno, me responden a cualquier pregunta, hago cosas más variadas. La limpieza es impecable, buen género y mejor gusto. Incluso elaboran repostería casera a diario para el desayuno y el té. Lo único peor es el ritmo, que aquí es más bajo que en el hotel y la verdad es que me venía bien más ritmo.
14 abril

Etxea nahiko handia zen, 2 logela handi zituen eta bost neska ginen. Oso ondo moldatu ginen gure artean. Arazo bakarra gure auzoa pixka bat arriskutsua zela eta ni gauetan 23:15ean iristen nintzela, baina jatetxearekin hitz egin nuen eta ordutegia aldatu zidaten.
Jatetxean oso gustura egon nintzen, jatetxeko langile ia guztiak italiarrak ziren baina bazekiten erdaraz hitz egiten eta oso ondo moldatu nintzen beraiekin. Nik batez ere sarrera-platerak eta azken burukoak platereratzen nituen baina beraiei ondorengo argazkietan ikusten diren platerak eta antzekoak osatzen laguntzen nien.
Gehien saltzen zen platera, argazkietan ohola baten gainean ageri den hestebeteen nahasketa zen; egunero gutxi gora behera 40 egiten nituen, ostegun eta ostiraletan gehiago.
Oso esperientzia ona izan dut, jende pila ezagutu dut eta edozeini gomendatuko nioke Erasmus beka eskatzea.
Irailak 20