Gamarra ostalaritzako 2 enpresa Araba Ekinean azokan 2017/02/02

• 2017-ko otsailak 6-an |
  • Asmae Yahyaoui

Gamarra Ostalaritza Eskolan Iksaenpresa proiektuaren barruan sortutako bi Kooperatibek, Araba Ekinean XIV edizioan parte hartu zuten. Azoka Otsailaren 2-an ospatu zen Amabirjina Zuriaren enparantzan. Bertan, beraien enpresetan ekoiztutako produktuak erakutsi eta saltzeko aukera izan zuten gure ikasleek.

Sukaldaritza eta gastronomia ziklokoko 2º mailako ikasleek sortutako enpresek, DELITE eta DULCETTE kooperatibek, eta han bildu ziren beste ikastetxe batzutako enpresa batzurekin batera,  beraien produktuak erakutsi ahal izan zituzten otsailaren bian Amabirjina Zuriaren enperantzan. Gainera, erakusteaz gain, produktu hauek saktzeko aukera ezin obea ere izan zuten.

Jardunaldiak, gaitasun pertsonalak garatzeko eta harremanak sendotzeko aukeraz gain, ekimenerako gaitasunak sendotu eta kooperatibako lanaren ikuspegi berri bat izateko aukerak eskaini zieten.

Bertan burututako salmentek aurre-ikuspen guztiak gainditu zituzten. Lastima, egunean zehar eguraldiak gehiago lagundu ez izana, batez ere azken orduan lehertu zen ekaitzak ez bait zuen lagundu azokara informazio bila eta erosteko asmotan inguratu zirenei behar bezalako arreta eskaintzeko orduan.
Dos cooperativas creadas en proyectos de La escuela de Hostelería Gamarra, participaron en la XIV edición de Araba Emprende, que se celebro el jueves 2 de Febrero en la plaza de la virgen blanca. En la misma expusieron y además sacaron a la venta los productos de sus empresas. Dos cooperativas creadas en proyectos de La escuela de Hostelería Gamarra, participaron en la XIV edición de Araba Emprende, que se celebro el jueves 2 de Febrero en la plaza de la virgen blanca. En la misma expusieron y además sacaron a la venta los productos de sus empresas. Dos cooperativas creadas en proyectos de La escuela de Hostelería Gamarra, participaron en la XIV edición de Araba Emprende, que se celebro el jueves 2 de Febrero en la plaza de la virgen blanca. En la misma expusieron y además sacaron a la venta los productos de sus empresas.