Luis Hernani eta Laura Muñozen eskutik Show cooking-a eta hitzaldia

• 2017-ko Maiatzak 17-an |
  • Jokin Sarriegi

Maiatzak 15 astelehenean, Show Cooking-a Luis Hernaniren eskutik eta Show Cooking-hitzaldia Laura Muñozen aldetik, bi proposamenez goza ahal izan genuen Gamarra Ostalaritza Eskolan, han bildu girenek. Guztia ikastetxeko Sukalde Zuzendaritzako 1º Mailako A taldeko ikasleek antolatua izan zen, beraien Gamarra Zero Ethazi erronkako jarduera gisa.

Alde batetik Miranda De Ebroko Luis Hernani gure ikasle ohiak, 5 proposamenez osatutako Show cooking-az goza arazi zigun:

• Gorbeiako gazta-krema, px sareska, Arabar tomate konfitatua, sagar berdea eta hurrra
  • Arabar patataz egindako gnokia genovese pesto saltsarekin
  • Hirugiar rabiolia eta arabako arrautza gorringoa, patata, boilur krema eta tipulina
  • Maturanako txuletoi ekologikoa, casse tomatea, tartufoz
  • Pasta wonton rabiolia curry saltsa gorrian erregosia

El lunes 15 de Mayo se pudo disfrutar en La Escuela De Hostelería Gamarra de un show cooking de la mano de Luis Hernani, y una charla-show cooking a cargo de Laura Muñoz ( Urgora ) El lunes 15 de Mayo se pudo disfrutar en La Escuela De Hostelería Gamarra de un show cooking de la mano de Luis Hernani, y una charla-show cooking a cargo de Laura Muñoz ( Urgora ) El lunes 15 de Mayo se pudo disfrutar en La Escuela De Hostelería Gamarra de un show cooking de la mano de Luis Hernani, y una charla-show cooking a cargo de Laura Muñoz ( Urgora )

Beste alde batetik, Urgora Jatetzeko Laura Muñozek, hitzaldi bat eman zuen lehenik, slow food-a, produktu ekologikoa eta kontserbazio metodoen inguruan. Gainera Korta Berri okela eta Ekotarrikoren berri ere eman zigun.

Azkenik bere show cooking-txoa ere utzi zigun proposamen batekin:

• Idi azpizun ekologikoa eta patata urdin xafla
El lunes 15 de Mayo se pudo disfrutar en La Escuela De Hostelería Gamarra de un show cooking de la mano de Luis Hernani, y una charla-show cooking a cargo de Laura Muñoz ( Urgora El lunes 15 de Mayo se pudo disfrutar en La Escuela De Hostelería Gamarra de un show cooking de la mano de Luis Hernani, y una charla-show cooking a cargo de Laura Muñoz ( Urgora