2018 - 2019 ikasturteko Matrikulazio kanpaina

Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

JATETXE ARLOKO ZERBITZUAK – LH DUALA TXANDAKAKO ERREGIMENEAN 2015-2016

2016-ko Maiatzaren 25-ean

2015-2016 ikasturtean Erdi Mailako Zikloko (Jatetxe Arloko Zerbitzuak) bi ikasle LH Dualeko Txandakako Erregimenean izan ditugu: Lara Pastor eta Khalissa El Masoudi. Lara El Chispial jatetxean aritu da eta Khalissa, Mirador de Salburuan.

Gainerako ikaskideekin jaso dituzten eskolez gain, martxotik ekainera bitarte eskola pertsonalizatuak jaso dituzte zenbait edukitan sakondu ahal izateko eta horrela euren sormena garatu ahal izateko, oso baliagarri izango duena etorkizunean.

Erasmus 2015 - 2016 Gamarra Ostalaritzako Ikasleak

2015-eko Maiatzak 4

2007-2008 ikasturtetik hona bigarren kurtsoko ehun ikaslek atzerrian hiru hilabeteko praktika aldia egiteko aukera izan dute.

Aurten zazpi pertsonak lortu dute Erasmus beka. Taulan zer herrialdetan eta enpresetan dauden agertzen da.

Ikusiko duzuenez denetarik daukagu: goi mailako sukaldaritza egiten duen jatetxe bat, luxuzko katering-a, ospitale bat, sukaldaritza tradizionala egiten dutenak… eta denak dira egokiak praktiketarako, denetan dago zer ikusi eta zer ikasi.

Egokitu zaien Erasmus bekari esker bidaia, ostatua, hizkuntza ikastaroa eta mantenuaren zati bat ordainduta dute.

Jarraian orain artean eurengandik jaso ditugun balorazioak agertzen dira.

Gamarra Ostalaritzako ikasleak Eibarko Ikasenpresen 2016-ko azokan

2016-ko Otsailaren 5-ean

Gure ikastetxeko 2º Mailatako, Sukalde Zuzendaritzako Goi Mailako ikasleek eta Erdi Mailako Sukaldaritza eta Gastronomiakoek baita Jatetxeko Zerbitzuetakoek, Ekingunek Eibarren antolatu zuen Ikasenpresa azokan parte hartu zuten Otsailak 2 astearte goizean, beraiek ekoiztutako zebait produktu bertan eskainiaz.

MAGUI Sukalde Zentraletara bisita Gamarra Ostalaritza Eskolako 1SZ3D-ko ikasleak

2016-ko urtarrilaren 21

Gamarra Ostalaritzako Sukalde zuzendaritzako 1º mailako ikasleek, Magui cocina central-ek Betoño Industrialdean Larragana kalean dituen instalakuntzetara bisita burutu zuten.

Gamarra Ostalaritzako bi ikasleek 1800 Eurotako diru saria jaso dute beraien lan projektuengaitik

2015-eko azaroak 27-an

Bi enpresek, bata Gasteizen kokatua eta bestea berriz Eskoriatzan, sari bana jaso dute beraien projektuen aukerpenean, berauek aurrera ateratzen laguntzeko laguntza moduan

Sartu