Abenduaren 3-tik 11-ra Ogia ama-orez egitea kurtsoa

Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Gabonetako Menua Abenduak 13, 14, 18 eta 19-an

Inauterietako menua urtarrilak 31 eta otsailak 1-rako gure jatetxean

2017-ko Urtarrilaren 24-an

Sukalde zuzendaritzako 2º mailako  gure ikasleek “Munduko Inauteriak” ETHAZI projektuan murgilduta direlarik, urtarrilak 31 eta otsailak 1-ean gure jatetxera inguratzen diren bezeroie eskeiniko zaien Inauterietako menua berezia prestatu dute

Gamarrako Ostalaritza Eskola aurten ere Fiturren izango da bere 37 edizioan

2017-ko urtarrilaren 18-an

Gure ikastetxeak izango du aurten ere Euskadiko estand-ean bisitarie eskainiko zaien gastronomiaren ardura. Bertara, 3 irakasle eta 9 ikasle joan dira Euskadiko estand-eko eskaintza gastronomikoa aurrera atera, eta astirik gelditzen bazaie, azoka bera bisitatzeko asmotan. Azokak gaurtik igandera bitarte izango ditu bere ateak zabalik.

ZERBITZUETAKO ZIKLOKO IKASLEAK GABONETAKO PROIEKTUA BURU DUTE

2016-ko azaroak 21-ean

Jatetxe arloko zerbitzuetako 2. ikasurteko ikasleek "Gabonetako detailearen proiektuan" parte hartu dute. Bezeroei gabonetako menuarekin opari txiki bat eman diete jai zoriontsuak eta urte berri on  izan daitezela

Gamarra Ostalaritza Eskolak urtero moduan aurten ere Ardo Araban parte hartuko du

2016-ko azaroak 3-an

Aurtengo ekitaldia Abenduaren 3 eta 13-artean ospatuko da, nahiz eta gure ikastetxeari dagokionez, karpetan gure parte-hartzea abenduak 5, 6, 7 eta 8-ra mugatuko da, hauek dira karpak zabalik izango diren egunak.
Jaun Serrano 2CG2A-ko ikasleekin bertaratuko da ekitaldira.

Aste honetan euskeraren eguna ospatzeko programa zabala burutuko dugu gure Ikastetxean

2016-ko azaroaren 28-an

Horretarako, gure ikastxeko arduradunek eta Ikasleen laguntzarekin, egitarau zabal bat osatu dute. Ospakizunak azaroaren 30-ean hasiko dira, Ikastetxeko ikasleek Oihaneder Euskeraren Etxean ospatuko den MINTZODROMOan parte hartuz . Gero abenduaren 1-ean, Ikaslegoaren artean,  ikastetxe bertako zein ostalaritza munduko gaiak jorratuko dituen  lehiaketa ospatuko da ikastetxean bertan. Eta amaitzeko, abenduaren 2-an, 2DC3D-ko ikasleek, Negu garaiko barazkiekin Show-Cooking-a burutuko dute, eta gainera egun berean, Euskal Menua eskeiniko da gure Jatetxera bertaratzen diren bezeroentzat. Eta hori aprobetxatuz galde-sorta bat luzatuko zaie bezeroei beraiei lehiaketa moduan, eta emaitzak abenduaren 12-an izango dira ikusgai.

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts