Abenduaren 3-tik 11-ra Ogia ama-orez egitea kurtsoa

Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Gabonetako Menua Abenduak 13, 14, 18 eta 19-an

JOSE AMEZCUA ACEITUNING 2014 LEHIAKETARAKO AUKERATUA IZAN DA

2014-ko ekainak 16

Jose Amezcua López gure ikastetxeko ikaslea, ekainak 25-ean Madriden ospatuko den " egile gazteen Aceituning 2014 " lehiaketako azken gasean parte hartzeko aukeratua izan da

EUSKARAREN NAZIOARTEKO EGUNA DELA ETA, TALOAK EGITEN IKASTERA ETORRI ZAIZKIGUN GASTEIZKO BI IKASTOLETAKO LEHEN HEZKUNTZAKO HAURREN BISITA IZAN DUGU

2013-ko Abenduak 4

Euskeraren Nazioarteko eguna ospatzeko ekintzan artean, Gasteizko Antonio López de Gereñu Ikastola eta Adurtza Ikastolako lehen hezkuntzako haurrak izan ditugu bisitan taloak egin ikasi eta aldi berean dastatzeko.

ARABA EKITEN IKASTEN azokak oso harrera ona izan zuen

2013-ko Abenduak 4

Azaroak 29-an Gasteizko Urrezko Zeledonen plazan ospatu zen ARABA EKITEN IKASTEN azokak osos harrera ona bertaratu zirenen artean. Ekimena goizean zehar ospatu zen goizeko 10-etatik 14-etara, eta bertan oso giro atsegina somatu genuen.

Bertan parte hartu zuen ikasle batek bainan gehiagok, bere ekimena praktikan jarri eta enpresa sortzeko intentzio ere jakin arazi zigun. Beraz datozen urteetarako ezinbesteko zita bihurtzea nahi genuke.

Gamarra Ostalaritza Eskolak Surfing Euskadiren promozioan parte hartzen du Madriden

2013-ko azaroaren 27-an

Gamarra Ostalaritza Eskolako irakasle eta ikasleak, azaroak 28-an Madriden,  Euskadin Surfa kanpainaren aurkezpen eta promozio ekitaldian emango den Afari / Cocktel-a prestatu eta zerbitzatzearen arduradunak izango dira.

EKINTZAILE GAZTEEN AZOKA 2013 ARABAN

2013-ko azaroaren 21

Gamarra Ostalaritza Eskola  “Aprendiendo a emprender/Ekiten Ikasten” 2013-ko Ekintzaile Gazteen Azokan izango da,alegia, Gasteizko Udaleko Ekonomia Sustapenerako Sailak "Araba Ekinean" ekimenaren X. edizioaren esparruan antolatzen den azoka honetan izango du bere presentzia.
Javier Aretxederreta gure Ikastxeko Urrats bat arduraduna bertan izango da gerturatzen direnei erantzuteko. Berarrekin batera bertan izango dira Sukaldaritzako zuzendaritzako Goi Mailako gure ikaleak, beraien produktuak aurkeztu eta gainera salda eta gose-pizgarriren bat eskaintzeko bertaratzen direnei.
Azoka,azaroaren 29an izango da, Urrezko Zeledonen plazan (garai bateko Correosen plazan). 10:00etatik 14:00etara, gazte ekintzaileek euren produktu eta zerbitzuak erakusgai jarri ahal izango dituzte.

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts