2019 - 2020 ikasturteko Matrikulazio kanpaina

Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Konpetentziak egiaztatzeko 2019 deialdia

Rivo De Moreta olio dastaketa Iker Diaz De Cerio-rekin

2017-ko Maitzaren 19-an

Gure ikasleek Iker Diaz De Cerio Arabar Errioxako olio mahai eta olibondoen dinamizatzailea den teknikariak eskaini zuen olioa dastaketan parte artu ahal izan zuten. Gainera, Ikerrek Rivo De Moreta olioa aurkeztu zuen bertan.

Dietetika mintzaldia Lide Arenaza EHU-ko irakaslearekin

2017-ko Maiatzaren 17-an

Maiatzak 16-an eta "Gamarra Zero" aste gastronomikoko beste zenbait ekitaldiren artean, Lide Arenaza nutrizionistak zuzendu zuen solasaldi-tailerrean parte hartzeko aukera izan genuen.

Bertan, elikadura eta nutrizioaren arteko desberdintasunak azaldu zizkigun, gainera egunean bost jatordu egitearen garrantzia eta onurak azaldu zizkigun eta dieta orekatu bat osatzeko aholkuak eman zizikigun. Solasaldi amaitzeko, elikadurari buruzkoak diren mito faltsu zenbait gezurtatu zituen, aditzera, elikagai integralek bestelakoek bainan gutxiago gizentzeko joera.

Luis Hernani eta Laura Muñozen eskutik Show cooking-a eta hitzaldia

2017-ko Maiatzak 17-an

Maiatzak 15 astelehenean, Show Cooking-a Luis Hernaniren eskutik eta Show Cooking-hitzaldia Laura Muñozen aldetik, bi proposamenez goza ahal izan genuen Gamarra Ostalaritza Eskolan, han bildu girenek. Guztia ikastetxeko Sukalde Zuzendaritzako 1º Mailako A taldeko ikasleek antolatua izan zen, beraien Gamarra Zero Ethazi erronkako jarduera gisa.

1DC3D-ko Ikasleek eskeinitako Udaberriko menua arrakastatsua

2017-ko maiatzaren 15-ean

1DC3D-ko ikasleek Ostiralean maiatzak 12, eskaini zuten Udaberriko Menua oso arrakastatsua izan zen!!

Sormeneko azkenburukoen gainean egindako gaibakarreko azken ikastaroa amaitu zen

2017-ko martxoaren 30-ean

Joan zen astean, martxoaren 20 eta 23 artean, Hobetuz diruz lagundutako azkenburukoen ( Nuevos postres creativos ) inguruan ikastaroa eman zen Gamarra Ostalaritza Eskolan. Oraingoan ere, Andoni racero izan zen ikastaroa emteko arduraduna. Bertan aurpegi berri asko ikusi ahal izan genituen parte-hartzaileen artean, ohikoa bihurtu den bezala, ikastaroak ase beteta utzi zituen bertan parte hartu zutenek ikastaroarekiko zuten itxaropena.

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts